summerfeeling

Idag så insåg jag att jag komma att få underkänt i alla mina ämnen. Vi satt i stan och drack kaffe på uteserveringen. Det kändes som riktigt sommar. Ni vet att bara kunna sitta ute på kvällen och ta det lugnt och titta på folk som passerar. Att känna hur vinden blåser lätt i håret. Att inte bry sig om att man ska upp tidigt imorgon. Att bara sitta och njuta av litet!
Pratade även med tjejerna om att det kommer bli konstigt att lämna Ankara och flytta hem. Tiden går så snabbt här. Vi har blivit som en liten familj här hemma. Man kommer så nära folk man bor med. Kanske de vill flytta hem till mig sen?

Kommentarer
Postat av: Pimpo

Nej miss pilav. Du ska bo med mig sen :P

2010-03-12 @ 01:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0