räknaaar!

Jag kommer hem på fredag. Kommer vara väldigt konstigt att komma på besök hemma. Förutom att jag ska få träffa folk så är det inget med Malmö som lockar mig. Eller okej, det kommer bli skönt att inte bli stirrad på hela tiden oxå. Och det kommer bli skönt att kunna ha shorts utan att folk tappar ögonen. Fast det är nog för kallt hemma för shorts, så den lyxen kommer jag inte få. Har jag tur kanske jag kan använda ballerinaskor och vårjacka?

4 dagar kvar i skolan, 1 tenta och ett arbete att lämna in. Sen är jag klar för denna termin. Sen att det väntar kaos-mycket att göra nästa termin, pratar vi inte om. Jag försöker förneka mina två stora arbeten som jag ska lämna in i maj. Jag försöker låtsas som om det inte kommer hända. Eller att jag kommer vakna en dag, och någon har skrivit dem åt mig. Eller så kommer jag vakna i verkligheten och inse att jag har 2 dagar till inlämning. Sen tiden, den sorgen.

Nu ska jag plugga, tjingeling. Ses snart!

Kommentarer
Postat av: Pimpo

Stanna och bo kvar i svettiga turklandet dåå ;P

2010-03-29 @ 09:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0