Grattis på födelsedagen mamma !!

et ni vad jag har gjort idag? Jag har pluggat ikapp lite eftersom det inte blev så mycket plugg under skoldagarna. Så nu känner jag mig duktig. Karim messade innan och berättade att han är hemma hos mina föräldrar och blir bjuden på lasagne. Du borde tacka mig istället för att strö salt i såret, KARIM!!
Ska ut och fika med tjejerna snart. Blir dock inget kaffe. Vi vet ju hur det gick sist. Imorgon så ska vi på födelsedagsfest och på söndag är det paint-ball!! Och plugg såklart ..
Förresten så fyller mamma år idag. Jag önskar att jag kunde vara hemma nu med familjen och fira lite. Men snart kommer jag. Jag får fira med att ladda upp massa bilder på min underbara mamma =) Och resten av familjen så klart!

Kommentarer
Postat av: enisa

Vi saknar dig jätte mycket. Önskar att du kunde vara med oss idag.Det är ju första gången du inte är hemma när det är jag som fyller år. Det är tomt utan dig här. Älskar dig enormt mycket.

2010-03-19 @ 23:13:00
Postat av: Amina

haha tack snygging. och grattis till din söta mamma :)

2010-03-20 @ 15:11:57
URL: http://abalic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0