chillin n killin

Jag har äntligen bokat biljetter. Bokat tur-retur för Amela men bara enkel för mig. Blev massa problem med betalningen. Varje gång jag tryckte på betala så kom jag till "sidan-kan-inte-visas" så det kändes som om de drog av pengar från mitt kort varje gång. Som tur så gjorde dem inte det.
Jag och Fia har pluggat lite här hemma och gjorde paus för lunch. Så omotiverad till att plugga. Vet inte hur jag ska plugga till dessa tentor. Har bara skrivit hemtentor på Mah, och här ska jag skriva tenta under lektionen. Vi får se hur det går. Det är i alla fall skönt att skippa skolan idag. Och regnar gör det oxå, vilket gör det till en perfekt dag att stanna hemma och sega. Ska dock få med Sveta och Fia på promenad senare ikväll. Myrorna kryper i brallan annars.
Sommar 2008

Kommentarer
Postat av: enisa

Sannerligen du börjat sakna boet....

:)

2010-03-15 @ 17:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0