another day, another week

Jag hatar att det är måndag idag. Helgen gick alldeles för snabbt. Jag hann inte vila ut mig och det är redan ny vecka. Och massa i skolan och massa överallt. Och jag känner att jag inte hinner andas ordentligt. Bara stressar omkring och hinner inte njuta av att vara här. Hittills har det varit skoj med måndagar och skola, men idag kändes det inte alls lika bra. Så fort det blir rutiner så blir det tråkigt. Jag känner att jag hela tiden har ett schema att följa, alltid något nytt att göra. Det blir aldrig paus så att jag kan lägga mig ner och känna att det är vila nu. För så fort det är vila blir jag rastlös och vill ut och gå runt och titta på staden.

Jag och Sveta var på promenad för en stund sen. Och vi gick så klart vilse oxå. Hur kan man gå vilse på gator som jag går på varje dag? Everything is possible! Men på kvällen ser staden heelt annorlunda ut. Hade jag inte haft någon med mig hade jag förmodligen inte ens hittat hem.
Någon la upp denna bilden på Facebook. Vi gick i 7an här. Ser ni mig?
Har kanske de fulaste skorna ever, men det var mode då, vad ska man göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0