worktime


Jag sov dåligt inatt.

Sitter på jobbet. Inte så mycket att göra här och önskar att jag kunde gå hem istället. Men måste vara kvar nån timme till. Det har varit stängt här över jul och nyår, så då blir det alltid så lite att göra. Tänker på att detta förmodligen är en av de sista gångerna jag kommer att jobba innan resan. Blandade känslor. Samtidigt som jag tycker att det kommer vara skönt att sluta extrajobba så kommer det inte vara skönt att behöva ta csn lån som ska betalas tillbaka. Hittills så har jag ju klarat mig på bidrag och jobb. Och det har ju inte direkt varit påfrestande att både plugga och jobba lite. Mer som en paus från plugget. I Turkiet så får jag nog byta ut jobb mot mer dans och mer capoeira. Jag har hört att det finns riktigt grymma capoeiratränare i Ankara. Jag ser fram emot att de vad de har att erbjuda. Dans- och capoeirakompisarna kommer jag att sakna hemifrån väldigt mycket. But I'll be back.. or not..

Ska jobba lite nu. Blir dejt med Carro sen. Hoppas hon bjuder på dinner and movie. Då brukar jag till och med ge en puss vid dörren.

Sov vidare nu ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0