rob me kill me

Börjar frysa igen. 38,5 feber. Its coming baack baby!!!
Ska pula några Alvedon och dricka varmt te och sova lite. Pappa ska köpa citron när han kommer från jobbet.

Pula??? Används det fortfarande eller har jag fastnat? Rastlöshet+feber=LSD?


Karim har bokat biljetter till Avator ikväll. Jag vill inte se den. Jag vill se den men tycker att det är ett rån med biljetter för 150. Vet de inte att jag laddar hem gratis? Sen när blev bio så dyrt? Vad är det som kostar? Jag kräver bättre salongstolar för det priset, och inte de fattiga de har. Behöver en sittdyna till dem för att se över alla långa människor som med flit väljer att sitta framför att korta. Okej överdriv



Fick mail av en  tjej som ska plugga med mig i Turkiet. Ska möta upp henne i Muchen där jag mellanlandar, så tar vi flyget tillsammans till Ankara. Hon verkade helt överdrivet glad i mailet, massa utropstecken. Blir rädd för såna typer. Själv har jag inte förstått att jag ska åka. 12 days to goo





Kommentarer
Postat av: Amina

thanx söt! haha var inte rädd för utropstecken, har lärt mig att folk från andra länder gillar det. poppis som fan i bosnien :D

2010-01-12 @ 17:06:21
URL: http://abalic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0