Im back, or whaat

Okej. Nu har jag inte skrivit på ett tag. Tänkt hela tiden att jag ska skriva, men sen bara skjutit upp det. Nu vill jag inte heller skriva. Jag har feber och hela kroppen känns väldigt trött. Nästan som om jag utfört tungt fysiskt arbete hela förra veckan. Faktum är istället att jag knappt rört mig. Jag avslutade min c uppsats igår, och gud vad det känns skönt. Jag tror att febern beror på all spänning och stress som uppsatsen medfört. Kroppen och huvudet kan äntligen få slappna av och svarar med att bli sjuk. Hmm ..

Har varit i stockholm och fixat med visumet. Nu väntar jag på att de ska skicka hem det till mig. Then I'll be ready to go. Kan inte riktigt förstå att jag åker om mindre än två veckor. Det är så snart. Jag försöker att inte tänka på det så mycket. Blir mest ledsen för att jag kommer att sakna så många.


Lite nyårsbilder
















Kommentarer
Postat av: Caroline

Yes man märker vem som är favoriten! (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0