Estokkkoolmoo

Blir inte så mycket bloggande idag. Bloggen har blivit lite som ett beroende. Så fort något händer så tänker jag "ahh detta måste jag berätta för er". För jag vet ju att ni kommer hit och läser. Synd bara att ni är lite sämre på att lämna komentarer.

Jag har jobbat lite idag. Passar på att jobba röda dagar. Blir mer slantar i kassan.

Imorgon åker jag till Stockholm för att för andra gånger försöka fixa med mitt visum. NI vet ju vad som hände sist när jag skulle flyga? Denna gången så tar jag tåget. 4,5 timme upp och 4,5 timme ner. Och 6 timmar i Stockholm. Shopping?
Ska träffa Åsa och Ersin där. Inte sett Åsa på ett år! WOW! Tänk så har hon förändrats helt mycket? Kanske bytt utseende? Blivit sån yoyooo? Hmm ..

Jag tar med anteckningsblock och skriver ner streetsmart fakta om hur jag ska överleva i slummen i Turkiet. Lär mig av proffsen, haha.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0