Streessss

Jag och Sofia pratade i veckan om att vi lärt oss mer på Bilkent på 3 veckor än på Malmö Högskola på 2,5 år. Det känns som om mitt huvud vill explodera av all ny information. Tempot är fyra gånger så snabbt som på MAH. Jag vet inte längre vad jag har för lektioner. Men det är fortfarande intressant i skolan och jag tycker om att gå dit, även om det är tufft. Lärarna gör ett grymt jobb och de får till och med teman som Realism och Liberalism att låta riktigt roligt. Så om ni märker att mitt huvud har växt när jag kommer hem så vet ni varför!!

Min turkiska lärare berättade igår att vi ska ha prov imorgon. Tack så mycket, TACKK!! Blir massa plugg idag och imorgon bitti. Ikväll ska vi ut till pubben där de ska ha öl-drickar tävling. Kommer bli intressant. Jag och tjejerna ska nog bara förbi och säga hej och sen hem och plugga till provet. Life is fun.

Här kommer lite bilder från Istanbul!








Hittade Svenska konsulatet i Istanbul!




Moské som varit kyrka, som varit moské, som varit kyrka, som varit moské. Bestäm er



Underground watercity



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0