Gymming

Sitter och äter lunch nu. Lagat champijonsoppa, väldigt gott.

Idag så ska jag till gymmet efter skolan. Brukar tycka att gym är väldigt tråkigt, men i brist på annat och eftersom gymmet är gratis och väldigt fräscht så ska jag dit och kolla läget idag. Kanske ändrar uppfattning? Planen från början var ju att fortsätta med capoeira och samba. Dock så är tiderna för capoeiran väldigt sena, vilket betyder att jag antingen måste stanna kvar i skolan några timmar eller att jag måste åka hem om, och förlora två timmar på det. Ingen av dessa alternativ verkar lockande. Annan sak hade varit om jag fortfarande bott på skolan för då hade det varit så nära. När det kommer till danslektioner så erbjuder de inga lektioner i samba utan i salsa, bachata, tango osv. Rekomenderat är att ha en danspartner vilket jag inte har. Jag skulle dock ändå vilja dansa, men inte på skolan. Det är en tjej som ska hjälpa mig hitta något närmare stan. Vi får helt enkelt se hur det blir.

Inatt åker vi till Istanbul! Har hört att det ska vara en galen stad till skillnad från Ankara. I can't wait!!


Kommentarer
Postat av: pimpo

Jaa men dra ner på galenskaperna bara :P

2010-02-18 @ 17:01:51
Postat av: Amela

gissar på att pimpo är karim.........

2010-02-19 @ 20:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0