Cappadoccia

God morgon. Mina roomates var ute igårkväll och kom hem någon gång vid 2. De verkade ha haft roligt för de skrattades mycket i köket och imorse så kollade vi på bilder. Haha, okey I missed out. Men jag behövde vara här hemma och försöka bli lite frisk. På fredag åker vi till Cappadoccia och jag vill inte vara sjuk där. Cappadoccia är typ underground-city som är byggd av lava som stelnat. Blir mycket grottor och klättring i berg. Synd att man inte har sin klättrar-utrustning. Som om jag klättrar mycket hemma.

Kommentarer
Postat av: Pimpo

Noo missed out Mrva!!! :P

2010-02-04 @ 11:11:25
Postat av: Amela

neeeeee jag vill bo där! så mysigt den sista bilden

2010-02-04 @ 12:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0