home in 25 hours

Jag har packat min stoora väska nu. All in!! Har inget handbaggage så jag hoppas att de inte blir sura om jag har över 20 kg i den stora. Vi ska strax förbi en kompis som fyller 22 år idag. Känner mig mest trött och utstressad och behöver bara sova bort hela veckan. Behöver en lååång semester, men känner på mig att det inte kommer bli så semestrigt hemma. Och så inser jag hur kass min svenska har blivit. Det räckte med en månad av engelska och så känner jag att jag inte kan skriva ett grammatiskt korrekt blogginlägg. Många av de ord jag använder är direkt tagna ur engelskan, eller turkiskan. Förresten fick A på mitt turkiska prov som jag hade förra veckan. Var inte där idag för att hämta ut det, men Fia sa att jag kanske fick bäst i klassen. A-student! IN YAA FACEEE!! Hoppas att de andra tentorna gått lika bra, men tvivlar på det.
Ses snart Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0