housewife


Har skrivit min del till grupparbetet till på måndag. Känns skönt att ha gjort klart det så att jag slipper tänka på det under helgen. Blir ändå en träff med gruppen på söndag för att sammanställa allting. Vi tänkte sitta på någon mysigt rum på Rönner istället för tråkiga Gäddan. Tycker dock även att Rönner är lite tråkigt och väldigt stökigt, men det får duga.

Snart ska jag fixa iordning lite soppa till lunch, tomatsoppa, och sen gå in till stan. Mina fingrar kliar som aldrig förr och jag är rädd för vad jag kan åstadkomma när det kliar så mycket. Måste ju dessutom få testa mitt nya kort som kom igår. Måste ju vara helt säker på att det funkar. Kanske får testa det flera gånger så att jag är säker :)

Laga mat, laga mat, laga mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0