and we had the time of our lives

Kom hem efter seminariet i skolan och somnade. Hade böckerna framför mig, lagt mig skönt i sängen för att plugga lite, men det var helt omöjligt. Så sov igen lite av det jag missade i helgen. Annars brukar måndagarna vara väldigt pigga för mig. Det är lite som om man börjar om efter helgen. Vi får se hur jag kommer klara av tre timmars samba ikväll, och sen ett showgruppsmöte efter det. Kommer nog somna någonstans mellan samba roda och New Delhi.

Bild från showen från Malmö festivalen på Gustav. Måste varit den bästa showen jag gjort. Aldrig känt mig mer deltagande, men samtidigt väldigt långt ifrån. Och publiken var med, vi skrek, de skrek. Sen kommer man ner från scen och känner att man skakar för att man är så lycklig. baila, bailaaa


Kommentarer
Postat av: Majah

Åhhh va tråkigt att ja missade dig på malmöfestivalen.......få försöka se en av dina visnignar nån gång....jaaa du få gärna va i grekland nu istället för mig...det åskar som in i FULT ORD...hur e vädret hemma om man få fråga :D

2009-09-14 @ 18:50:53
URL: http://majahworldwide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0