dear stockholm



Till skillnad från många andra pluggdagar så har jag gjort mycket idag. Om man tar bort alla hundra raster, så tror jag att jag satt och skrev i 5 timmar. Det var länge sen det hände sist. Uppsatsen känns ändå rätt bra och jag tror på den. Kan man tro på en uppsats?
Träffade även min handledare igår, och han tror oxå på min uppsats, haha. Iaf, han försäkrade mig om att det går braaaa och att jag ska sluta noja och stressa över småsaker. Han känner inte mig dock. Jag stressar över allt!! 

Det snöar ute. Jag älskar snö. Speciellt i Malmö där det aldrig snöar. Har inte varit ute och kännt om det är på riktigt. Maybe its just a illusion.. Ska känna imorgon. Kanske bygga en snögubbe och göra änglar i snön?

Jag och Karim satt och tittade på bilder från Rom innan och kontanterade att vi borde sola. Ser ut som aliens eller albinos, helt kritvita. Tur att man smälter in i omgivningen nu när det snöat. Jag längtar efter sommaren och värmen. Jag tror inte att sverige är för mig. Jag hamnade här av misstag. Jag vill till solen!

Flyger till Stockholm imorgon med mamma. Ska upp och fixa med visum för Turkiet. Jag vill egentligen strunta i visumet och istället resa på turistvisum. Men sen skrämmer läraren oss och säger att vi kanske inte kan få ut betygen om vi inte är där på studentvisum. Jag tror att det är skitsnack, men okej. Gör jag inte det, så kommer jag säkert råka ut för nått trams och bli hemskickad i en svart sopsäck. Ni vet hur turkar är, skitfarliga!!!

Nu måste jag packa ner lite grejer. Har skjutit upp det hela dagen. Kommer säkert glömma ta med mig pappren till visumet.. God natt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0