they.say.it's.gonna.rain

Okej två tentor fixade denna veckan, har en kvar idag. Skulle plugga igår men var så slut när jag kom hem. Jag kände hur mitt huvud höll på att expandera. Jag är rädd. Tänk om mitt huvud bara fortsätter att växa och växa i takt med att jag blir smartare och smartare? Haha, kommer inte komma genom dörren snart. Så alla där hemma, see upp! Så istället för att plugga så gick vi ut o åt mat. Jag har hittat vissa favoritmatställen här, men börjat tröttna nu. Jag ska alltid överdriva, äta på samma ställe 4 gånger i veckan tills det kommer ut genom öronen. Igår blev det pide med spenat, vilket är tunnt bröd med spenat och ägg som bakas i ugnen. Ser ut som pizza typ. Men tror jag är klar med spenatpide nu. Det var inte alls lika gott igår och varken jag eller Fia mådde så gott efter den.

De har sagt att det ska vara lite regnigt här idag, så jag tror att jag stannar hemma och sover bort hela dan. Har jag tur så vaknar jag någongång i juni på en varm och skön strand och blir matad med vindruvor.
Tjingeling!
Alla säger att vi liknar varandra. Jag ser det inte

Kommentarer
Postat av: Avdo

Uopste ne licite, mama ima rozu masnu u kosi

2010-03-25 @ 18:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0