Grattis på födelsedagen Amela

Lång dag idag. Lång och händelserik. Men först och främst: AMELA GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Jag önskar att jag kunde vara med ikväll och fira dig, men vi får ta igen det när jag kommer hem!!

Min lärare slängde ut oss idag från klassrummet. Jag läser en kurs på masternivå och det förväntas väldigt mycket av oss. Och vi är 6-7 stycken i klassen. Så idag när han ställde en fråga och ingen kunde svara på det så blev han sur och sa att vi ska vara förberedda på diskussion nästa fredag och att vi inte får komma till lektionen oförberedda fler gånger. Ahh!! Jag försökte svara på frågan, och han sa bara NO, wrong. Sen satt han tyst och stirra på mig 5 minuter utan att säga något. Man kunde höra hur han tänkte "din jävla flykting, vad gör du häääääär??? Stiiick". Men han sa inget, så klart. Det var i alla fall skönt att sluta 1,5 timme tidgare. Jag, Fia och Keith gick runt på stan och kollade massa grymma affärer. Sen mötte vi upp med Svetlana och Mary oxå. Min mission vara att köpa vårjacka, ballerinaskor, väska, plånbok och solglasögon. Vårjacka och plånbok blev det och jag är väldigt nöjd med mina inköp.

Nu sitter vi här hemma och ska ha myskväll och kolla på film och kramas under täcket. Jag behöver närkontakt!

Imorgon blir oxå chilldag. Vi ska iväg till hamam och bada i varma bad och basta oss. Få massage och bli insmörjd av massa sexiga gamla gummor, haha. Fick adressen av några kompisar till oss och de sa att man får massa behandlingar i tre timmar och betalar 150 kr. Hell yeah, jag stannar där heela dagen :D

Jag saknar alla er där hemma. Jag saknar er väldigt mycket. När det händer roliga saker här så vill jag bara att ni ska vara med och uppleva det och vi ska skratta ihop. Även om jag delar glädjen med mina rumskompisar så är det inte riktigt samma sak. Jag känner att det fattas något hela tiden. Precis som när man glömt mobilen eller nycklarna och man känner sig inte helt komplett. Okej, ska sluta tycka synd om mig själv nu. Movie time!

Ams 19 födelsedag
Detta är hur vi vanligtvis ser ut
Min 21 års dag
Chicago 2008
Sommar 2009

Kommentarer
Postat av: Amela

ååååh :D hahaah så balla bilder sån cpsläkt hahaha

2010-03-05 @ 23:12:34
Postat av: Caroline

Gud så gulligt då ><


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0