Grattis på födelsedagen Mona!

Idag fyller en underbar tjej 23 år. Hon är den vän jag haft längst och som alltid funnits där. Även om vi inte alltid haft mycket kontakt, så har hon alltid funnits där när det behövts som mest. Och vi har gått igenom så mycket tillsammans. Genom bra och dåliga stunder har vi alltid hållit ihop. Jag har aldrig tvivlat på vår vänskap och jag tror att vi alltid kommer ha ett band som håller oss ihop. I looove youu!!

Okey, alla bilder är kanske inte lika smickrande, men hon är en av de vackraste tjejerna!

Kommentarer
Postat av: the one and only Mooona =)

Du har gjort min dag min lilla stjärna, o detta värmer mer än ord kan beskriva!!! Älskar dej o skynda dej inte hem ( låter lite ont haha ) men du gör så mkt mer vettigheter ( om det finns nått sånt ord, men nu har jag inskrivit det haha ) här. utvecklas o bli den vackraste och bästa naida som möjligt. du är saknad och har planerat dej fast i alla våra hjärtan. mwaaaah!

2010-03-15 @ 22:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0