come and get me

Sista tenta idag och sista arbete att lämna in. Kan inte riktigt skryta med det arbetet jag skrivit, måste vara ett av de sämsta jag någonsin kommer lämna in. Men bättre nått, än inget, eller hur? Sista dagen i skolan för mig idag. Önska att jag kunde flyga hem ikväll istället. Men ska passa på att vila ut mig ikväll och imorgon innan hemfärd. För hemma lär det bli kaos!

Jag och Fia gick nästan loss på en kille igår som ville betala oss för att skriva hans arbete. En väldigt trevlig kille som inte vanligtvis skryter med sina pengar, men igår sopade han undan den trevligheten. Jag försöker att förstå mentaliteten hos rika ungdomar, men det verkar vara omöjligt. Jag är riktigt trött på dem. Jag är riktigt trött på att se dem behandla lärare och andra elever som skit bara för att de kan. Och lärarna kan inte göra något för att deras pappor är någon i Turkiet. Rich kids, rich kids ..
me and Fia is waiting for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0