Vad kom först, hönan eller ägget?

Usch, jag hatar när det blir såhär. Att man bara sitter och slösurfar halva natten istället för att gå lägga sig och sova. Man tänker hela tiden att snart så ska jag gå, jag ska baaara logga in här en gång till, bara kolla om nått nytt har hänt under de fem minuter jag var inloggad sist. Sen tittar man på klockan och tänker, äsch när jag ändå suttit här så länge så kan jag sitta lite till.
Emma fyllde år idag. Grattis! Vi spelade kort och nått skojigt spel och åt lite gott. Vi kom fram till många roliga saker. Bland annat att ägg är hönans mens. Blir lite illamående när jag tänker på det. Fast det går över snabbt. Är inne i en äggperiod. Jag går fram och tillbaka mellan att tycka att ägg är gott till att tycka att det är det äckligaste. Så nu har jag tyckt det varit gott ett tag. Väntar med spänning på att de vad jag kommer tycka nästa vecka. Väntar ni med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0