morningcoooooold

Det värsta på morgonen måste vara när man duschat och sen inser att handduken inte ligger på sin plats i badrummet utan på elementet utanför. Så får man torka sig med en liiiiten handduk så att man inte blöter ner hela lägenheten. Och det är såå kallt. Och varje gång tänker jag "Glöm inte den jävla handduken". Och så går man ut och ser att det snöat inatt och då känns livet lite kallare.
Har min opponering idag så är uppe tidigt och ska till skolan. Är lite nervös inför opponeringen, men förmodligen kommer det att gå bra. Bara jag inte blir grillad.
Äter gröt med soyamjölk. Smaken av soyamjölk smakar lite som grädde och jag kan inte avgöra om jag tycker att det är gott eller äckligt. Ena tuggan är det bra, andra dåligt.
Nu längtar jag verkligen till Turkiet. Vill att dessa dagar ska gå snabbt och vill gärna hoppa över söndag morgon när jag står på tågcentralen och gråter. Försöker få mamma att inte följa med till flygplatsen. Jag fixar inte avsked riktigt. Tänker jag på det nu så vill jag gråta direkt.
Skola var det ja.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Wow, stark du är tjejen! :) min mamma hjälpte mig mycket och tog kontakt åt mig. Jag hoppas att det löser dig!

Massa kramar

2010-01-18 @ 10:24:06
URL: http://myhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0