lite spontant du vet

Imorgon så är det jobb som gäller för de flesta som inte tagit ledigt. Känns skönt att jul- och nyårsledigheterna är över. Tycker det har varit alldeles för stirrigt och stökigt överallt. Folk everywhere, man kan inte gå hemifrån utan att bli attackerad av människor. Det är mycket skönare när det bara är jag som är ledig och kan slappa och sova hur länge jag vill medan alla jobbar. Känns som jag har något övertag, som om de oxå önskar att de hade det lika bra som jag. "Jasså, du är på jobbet? Ja, det låter rätt tråkigt. Själv har jag precis vaknat och ska äta lång frukost och mysa i soffan. Sen så kanske jag tar en sväng på stan och träffar lite vänner, lite spontant du vet".

en spontan verklighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0