it's chaos baby

Jag är vaken nu. Måste fixa uppsatsen för på måndag ska den in fullständig. Allt måste vara perfekt. Men jag har så ont i magen, vill bara sova så att det går över. Tror att det är stressen över uppsatsen och nervositeten över Turkiet som flyttat sig till magen och slåss. Jag måste även städa massa här hemma. Jag skäms över mig själv när jag går in i mitt rum. Allt ligger överallt. Alla saker har bytt plats med varandra och jag hittar ingenting. Försöker intala mig själv att det är okej att det ser ut så eftersom jag har så mycket annat att göra och jag ska snart flytta så därför är det rörigt. Men det är bullshit, jag är helt enkelt lat. Jag trivs i mitt kaos ibland. Jag trivs i min operfekta tillvaro, speciellt nu när uppsatsen måste vara perfekt. Jag hatar perfekt. Jag älskar mina små fel och alla andras små fel. Det är nog det som gör oss till vad vi är. Perfekta på vårt eget lilla sätt.

Usch, börjar filosofiera oxå.


Roma baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0