food time


Magen mår lite bättre. Jag mår oxå lite bättre. Har skrivit lite till på uppsatsen, varit hos doktorn och handlat bröd till pappa. Jag har hunnit med mycket, och klockan är bara tre. Känns skönt att vakna 8 och få allt fixat. Hmm.. undra vad jag skulle hunnit med om jag vaknat 6? Då skulle klockan bara varit 1 nu. Neee.. struntar nog i det. Nu ska jag iväg på lite mat hos en väldigt nära kompis. Han och hans fru ska bjuda mig på lite irakisk mat. Jag väntar med spänning.

Tjolahopp!



Bild på mig och Mosti 2007.
Jag hade blont hår och samma
byxor som jag har på mig idag.
Carro syns i högra kanten


Kommentarer
Postat av: ...

tycker att du är lik haiden penatire vet ej hur man stavar hennes namn men hon tjejen som är med i hereos :-)...

2010-01-15 @ 16:45:01
URL: http://dinahmakeupartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0