rome sweet rome



Jag tänkte lägga in lite bilder från Rom ikväll, men pappa har snott kameran så det får kanske bli imorgon. Anyway, Rom var skoj. Jag önskar dock att vi stannat någon dag till. Fanns så mycket mer att se och så mycket mer att göra. 3-4 dagar räcker inte. Vi sprang mest runt och hann inte riktigt njuta av att verkligen vara där. Träningsvärk i vaderna efter alla trappor och ömma fotsulor. Rome on foot blev det nya svarta

Jag hittade världens underbaraste stövlar från Fendi. Jag fick visioner om hur jag skulle skutta runt i dem, allt skulle vara perfekt. Hittade bild på nätet, med de var inte lika fina där. Hur som helst, så var dem för dyra för min plånbok. Jag får helt enkelt spara dem som ett minne, tillsammans med alla andra skor jag sett som jag inte har råd att köpa.

Andra planer för ikväll var oxå att träffa Mona, men det regnar, jag har ingen bil och bussen tar inga pengar längre. Sånt e livet. Istället sitter jag här, det är bra det med. Hoppas Karim vill komma och hämta mig senare. Schh.. säg inget till honom..



bild från sommaren när vi lekte Tarzan och Jane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0