muslim&terrorist, javisst


Har ni sett den reklamskylten som Malmö Stad satt upp lite överallt i stan? Den där det står något i typ med, spränga bort sig själv eller handen eller nått. Det är en antikampanj mot smällare och nyårsfyrverkeri. Jag ska försöka fota den imorgon. Hur som helst så är det en bild på en man med ganska kraftigt svart skägg. Sådana som man vanligvis förknippar med muslimska terrorister som spränger flygplan lite överallt.

Jag blev väldigt ledsen när jag såg den. Vi ska låtsas leva i ett fördomsfritt samhälle. Vi pratar om hur fel det är med rasism. Vi vill gärna tvätta bort stämplarna som vissa grupper av människor har fått klistrade på dig. USA hjärntvättar människor, USA är skit. Vi står inte bakom de. Vi tycker att de för en diskrimineringspolitik och hela deras system är förtryckande mot minoritetsgrupper, svarta, muslimer, bögar, you name it. Sverige är fördomsfritt. Vet man inte vad man skickar ut för buskap med en sån bild? Vet man inte att man påverkar via reklam? Terrorism har alltid funnits och har inte så mycket med religion att göra. 11 sept 2001 skapade en länk mellan islam och terrorism och malmö stad fortsätter förstärka denna länk. Tack Malmö för att nu är så förstående.








googlade lite på terrorism


Kommentarer
Postat av: amela

glöm INTE att det är onsdag imorn och att du ska äta med mig!!!!!!!!!!!

2009-12-29 @ 19:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0