happy endings


Igår hände en väldigt intressant grej här hemma. Familjen Pilav blev introducerad för en del av julen. Min bror och hans flickvän ville att vi skulle fira en minijul här hemma innan hon åkte hem till sin familj. Det blev ingen Kalle anka, julskinka och hoppa runt julgranen, utan presentöppning. De hade dukat fram med lussekatte, glögg och pepparkakor som de dekorerat med våra namn. Jag dog lite där direkt. I 1,5 timme öppnades det presenter sen och allting var bara så fint. Att sitta med hela familjen och bara vara är en av de bästa sakerna som finns. Och alla var så glada och förväntansfulla. Detta var nytt. Vi firar ju inte jul. Vi bojkottar allt som har med julen att göra. Vi ser det som en semester med lediga arbetsdagar. Men nu har det fått någon slags innebörd. Jag kommer
nog inte glömma den här dagen. Det värmer om hjärtat när jag tänker på det. God Jul






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0