retro metro turkeyetro?

Hamnade på Retro igår, vilket var helt okej. Minns att jag varit där nångång innan, men kommer inte ihåg mycket mer av den kvällen. 2-3 år sen. Jag minns bara att jag stod i jack-kön och där träffade jag en gammal kompis från högstadiet. Från igår har jag bättre minnen. Väldigt varmt. Dansa en låt och sen komma upp ur källaren och ta frisk luft och låta svetten torka in i huden.

Hade väldigt roligt med tjejerna. Blev massa Klaghamn-minnen och vodka. Imorse så hittade jag knivarna i lådan hos Karim. De brukar vanligtvis vara framme, men jag gömde de igårkväll så att Carro inte skulle döda oss. Varför vet jag inte, men jag hade säkert mina skäl.

Idag så har jag bara suttit framför datorn och skrivit på uppsatsen. Råmaterialet ska in på måndag och deet känns rätt bra. Enda pauserna jag tagit är för middag och två toalettbesök. Försökt dra ner på vattnet idag så jag slipper slösa massa tid till och från toa. Klockan 6 så råkade jag stänga mitt dokument utan att spara. Pop-up-rutan som kom upp tryckte jag nej på. Panik! Försökte fixa tillbaka dokumentet men det gick inte så bra. 3 timmars skrivande i onödan. Men nu har jag skrivit om det. Jag som hade tänkt skriva den delen och sen fixa mig och ut o dansa nånstans. Nu så är det försent och jag är alldelse för trött. Kommer nog inte ens orka lägga mig i sängen så jag tror att jag sover här.

Nedräkningen är i full fart! Flyttar om 29 dagar. Omg, omg, omg


Bilder från 2007, a good party-year




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0