Sunshine Ankara!

Vi har haft riktigt trevlig helg. Man märken att humöret går upp när solen tittar fram. Igår var vi bjudna på födelsedag hos en kille som varit här sen förra terminen. Han lagade thai-mat till oss. Väldigt gott. Finns några thai-restauranger här och sushiställen men det känns konstigt. Det roligaste var att han hade köpt fläskkött, vilket är näst intill omöjligt i Turkiet. Och många blev väldigt glada. Men det är väl så, att det man inte kan ha, vill man ha extra mycket. Jag äcklades mest, eller äcklas mest av de mesta kött här. Men det är nog bara jag.

Idag var vi och spelade paint-ball. Vi var kanske 25 st på plan och mitt team vann alla 5 rundor. Jag lyckades utan att bli skjuten en enda gång. Jag och Fia var swedish force hahaha alla var rädda:)

Blev inte så mycket plugg i helgen som jag tänkte. Men det är helt omöjligt att plugga när vädret ute är så fint. Man känner att man inte vill missa en enda solstråle. För snart så är man hemma och då kommer man ångra sig. Så imorgon efter lunch så ska vi sitta ute i parken och plugga lite.
Lite bilder från veckan :)

Warriooorrs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0