1 week in Ankara

Jag har sovit 4h inatt. Vi var ute igår och firade Sofia som fyllde år. Blev lite väl många glas vin. När vi kom hem så blev det kaos. Satt i köket och skrattade till klockan 5 imorse. Sofia kastade kokta ägg och drack äckligt vin haha. Köket var kaos imorse. Vaknade 9 så klart så nu är jag väldigt trött. Vi har gått lite i stan och sen bara chillat. Mary och Svetlana sover nu. Jag är rastlös. Behöver röra på mig lite. Har alldeles för mycket energi i kroppen.
Ankara är riktigt fint. Staden känns inte som en huvudstad med skyskrapor. Det är mest hus och 5 våningsbyggnader. Hela staden skapar en myskänsla. Jag trivs bra! Enda negativa än så länge är väl att engelskan inte funkar så bra här. Turkarna förstår inte engelska!! Så vi använder händer och fötter för att göra oss förstådda. Går runt med ordbok hela tiden. Blir bättre med tiden. Ska ju läsa lite turkiska så jag kommer väl lära mig en del :)

Kommentarer
Postat av: Amela

så tråkigt ska du inte komma hem till ghetto malmö

2010-02-01 @ 13:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0