sickandtired


Jag ljög lite igår. Har varit bakis idag. Mår fortfarande lite dåligt. En flaska vin ger illamående fem dagar fram. Usch. Men vi hade skoj. Roligare än väntat. Vi har sovit länge och segat hela dagen. Ätit bakis pizza och kollat på en sorglig film. Jag har gråtit så mycket. Bra sätt att börja det nya året tycker jag.

Fått en minidata av Karim, så vi har suttit och webcammat med varandra från hans vardagsrum. Vi skriver även på msn när vi befinner oss i samma rum. Vi gör oss redo för min flytt. Om 3 veckor och tre dagar, wow. It's coming clooooser. Snart, snart, snart.

Jag orkar inte lägga upp några bilder från igår. Gör det imorgon efter jobbet. Jag förstår att ni klickar in er på min blogg för ni vill sååå gärna se vad jag gjort och hur roligt jag haft. Och när det inte finns nå bilder så skämms ni lite, för att ni varit inne på bloggen 5 gånger idag i hopp om att se nått. Sen känner ni er rätt misslyckade, eller hur?


      


från Carros blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0