Estilo Faixa


Ojojoj, samban idag var tuffare än jag trodde. Kände hur snabbt jag blev andfådd och hela kroppen skrek GE UPP IDIOT SLUTA PLÅGA DIG SJÄLV. Det är tufft att komma tillbaka efter nån veckas avbrott. Kroppen ställer in sig på det lata livet och vägrar röra på sig i onödan. Men sen var känslan av att se alla obeskrivlig. Gud, vad mycket de tjejerna betyder, jag kan inte beskriva det. Världens vackraste människor med världens största hjärtan. Blir helt pirrig i magen när jag tänker på er!! Jag kommer sakna er medan jag är i Turkiet. Nästan så att jag inte alls vill flytta dit. Vill stanna här och kramas med er istället. Mestras mage har oxå blivit stor. Om två-tre månader så ploppar det ut en mini-capoeirista. Han övar redan på massa kickar i magen. Ojoj, vilka moves vi ska lära honom. Kommer bli såå grymt!!!


Börja dansa med oss? www.estilofaixa.se
Här kommer lite samba-bilder, enjoy!






Show i Ängelholm








Karnevalen i Köpenhamn. Världens vackraste flickor!


 



 








Kommentarer
Postat av: gia..

härligt med samba,har själv dansat det och gör det fortfarande där hemma,snygga outfitssss

2010-01-05 @ 01:55:34
URL: http://finest.se/gia666
Postat av: amela

såååå söt. hade trillat med den grejen på huvudet hahah

2010-01-05 @ 02:23:15
Postat av: Sapeca

Oh Baixinha, en stor och mycket betydande del av gruppen som åker i väg :( jag kommer sakna dig väldigt mycket... fina bilder från i lördags också! Vi ses i kväll, kraaam

2010-01-18 @ 08:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0