time-to-mooove

Jag är såå glad! Fick två paket när jag kom hem! Min mobil är äntligen här, typ världens sötaste lila telefon. Tack Samah du är en ängel! Min gick ju sönder i måndags så har fått klara på stenåldersteknik och det funkar faktiskt. Andra paketet var från Karim och jag får inte öppna den förrens på söndag. Har klämt lite på paketet. Tror att Karim skickat en bild på sig själv, hmm, vi får se.

I Ankara är varje dag en kamp. När man går hemifrån till skolan så får man be till Gud att någon bil inte kör över en. Regler i trafiken finns inte heller så man vet inte ens om man får gå när det är en grön gubbe. Tittar man inte så blir man lätt överkörd. Och alla tutar. Vad tutar ni på? Har inte lyckats klura ut det för dem tutar åt allt hela tiden. En börjar tuta och sen börjar alla tuta. Och sen bryter kaos loss!!!
Vi ska iväg på födelsedagsfest ikväll. Ska göra mig i ordning nu. Good night!

we're all ghetto in Ankara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0