Pilavi

Jag har kommit till den punkt i mitt liv där jag känner att jag vill dela med mig av lite personliga saker.
ANVÄNDER KVINNOR INTE TAMPONGER I TURKIET??
Seriöst, jag var inne i 6 affärer i storlek Hemköp och det finns hundratals olika sorters bindor. Stora, små, tunna, tjocka och såna för riktigt stora människor. Ser ut som blöjor och hade täckt mig från ansiktet runt ner och sen till nacken. När jag frågade tjejerna i kassan om de hade tamponger, så skrattade dem åt mig. Typ, de skämdes. I den sjunde affären så hittade jag. Lycka!!
Found my place

Kommentarer
Postat av: Majsan

Kanske en historia du vill dela med dig av?



Jag publicerar den gärna på Sylt i Tratten!



Hälsningar Majsan :-)

2010-02-16 @ 23:07:27
URL: http://syltitratten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0