pilav everywhere

Jag trodde aldrig att jag skulle skriva detta, men jag hade en riktigt rolig skoldag idag. Jag ville typ inte gå ifrån lektionen när den slutade. Ni vet när man har roligt och man vill att tiden ska gå långsamt, men tiden envisas med att springa iväg? Så var det idag. Hade lektion från 8:40 till 17:00 and I wanna go back.. haha! Och min lärare i terrorism-lektionen. Han är så kuuuuuul. Jag sitter och skrattar för mig själv åt hans skämt. Han skämtar om allt. Och tänk hur kul det är när en väldigt seriös lärare börjar dra skämt om USA och Irak o massa. Lägg till terrorism på det och du har en show! Mitt under lektionen så bad jag om att få gå på toa, eftersom han inte gav oss någon rast. Jag kunde verkligen inte hålla mig. Hade druckit några liter vatten och massa té på det och jag höll på att spricka. Satt med uppknäppta jeans och hela köret. I alla fall, när jag gick ut så sa han att han aldrig någonsin haft någon elev som bett honom om att få gå på toa. Kände lite lite tuff då!

Jag måste berätta att UGGs är väldigt inne här. Typ lika inne som leggings är i Sverige eller som solglasögon på sommaren eller som keso för Naida .. hehe rolig jag är. I alla fall, de finns överallt. ÖVERALLT! Amela kom hit, du kommer älska det! Finns i alla färger och mönster och storlekar. Jag tycker nästan att de är lite söta. Ni vet när man ser något alldeles för mycket och till slut så orkar man inte hata så man börjar gilla? Ja ni förstår :)

Igår blev vi bjudna på thaimat hos en kille som var exchangestudent förra terminen, men som stannat även denna. Det var skönt att få lite hemlagad mat. Har mest blivit att äta ute sen jag kom hit. Tiden har inte räckt till och man måste leta extra noga efter alla ingredienser som man behöver. Dessutom så äter vi oftast lunch i skolan vilket är hemlagad mat. Billigt och väldigt gott. Ris varje dag. Pilav varje dag. Känner mig hedrad när det står pilav på alla skyltar. Som om de vet att jag skulle komma. I'm eating myself!!
I väntan på maten igår!



Kommentarer
Postat av: Amela

Hej Naida Cevap!

Hahahah sååå kuuul med uggs åhhh, får verkligen kolla resa snart. Kan kolla med minela kanske, fast blä hon har skola vaaaarje dag mobbad

2010-02-04 @ 00:30:39
Postat av: Åsa

Haha exakt som keso. De hade uggsen med kjol i augusti i 40 grader oxå... Vi borde verkligen börja importera keso till turkiet.

Förresten, kolla apoteken nästa gång

2010-02-08 @ 20:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0