det går bra nu

Känns lite lugnare med c-uppsatsen idag. Vi kommer bättre överens nu. Mamma tog med kopiorna till mig och jag fick läsa igenom allt. Äsch, det är inte så illa, tror det är rätt bra. Måste strukturera. Jag är inte bra på struktur. Jag är bättre på att börja på saker och inte avsluta dem. Så just nu är alla kapitel påbörjade, men inte sammanlänkade och analysen är bara inkast som jag snott från andra böcker.

Min handledare har inte maialt mig än. Loggar in på msn varje halvtimme i hopp om att han läst det jag skrivit och mailat tillbaka. Han kanske tycker att det är riktigt illa, så han vill inte maila tillbaka, utan bara ignorerar mig. Han kommer skylla på att skolan har ett dåligt mailsystem så mailen kommer inte fram.

Jag har två tjocka häften om religionsundervisning att läsa nu. De är på bosniska. Jag kan läsa, bara att det går väldigt långsamt. Att de använder juridiskt språk underlättar inte. Får typ låtsas att jag förstår ändå.  


Kommentarer
Postat av: Amina

jag gillar faktiskt skägget litegrann.

lycka till med uppsatsen!

2009-12-09 @ 14:50:48
URL: http://abalic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0